MP nr 17a04

Najnowsze wydanie
już dostępne

Zobacz najnowsze wydanie

W dniu 15 czerwca 2018 r. odbyła się w Warszawie konferencja Innovative Lawyers’ Conference.

Konferencja była miejscem wymiany spostrzeżeń i doświadczeń specjalistów z branży prawniczej i około prawniczej, którzy są otwarci na innowacyjne rozwiązania. Zaproszeni prelegenci mogli zaprezentować stosowane przez nich w kancelariach lub przez ich klientów, nowoczesne rozwiązania, które służą prawnikom w rozwijaniu przyszłościowych kancelarii.

Program konferencji miał na celu odpowiedz na pytanie: jakie wyzwanie stoi przed współczesnym prawnikiem? Umiejętność łączenia pracy merytorycznej z biznesowym i innowacyjnym podejściem do prowadzenia kancelarii. Połączenie wiedzy i doświadczenia z umiejętnym pokazaniem klientowi, że prawnik tę wiedzę i doświadczenie posiada.

Podzielona na 4 bloki, konferencja rozpoczęła się od wystąpień dotyczących budowania wizerunku eksperta za pomocą platformy Linkedln, używania  social media i nowych technologii dla budowania własnej marki oraz relacji z klientem, a w szczególności popełnianych błędów.  Po przerwie podjęto temat nowych technologii, które prawnicy powinni traktować jak sprzymierzeńca, a nie jak wroga. Został też podjęty temat zastąpienia prawników przez sztuczną inteligencję. W trzeciej części, która rozpoczęła się od prelekcji dotyczącej rekrutacji prawników, odbyła się debata gdzie zaproszeni goście z dużych kancelarii (adw. Agnieszka Wiercińska-Krużewska, adw. Agnieszka Pytlas, r.pr. Filip Elżanowski), firm inwestycynych (r.pr. Joanna Chmiel) oraz operatora płatności internetowych (r.pr. Bartosz Berestecki), dyskutowali o sytuacjach, kiedy prawnicy nie spełniają oczekiwań klientów, o komunikacji z klientami, nowych trendach w innowacyjności świata prawniczego. Konkluzja debaty to recepta dla każdego prawnika: połączenie narzędzi marketingowych i nowych technologii, które natychmiast rodzą niesamowite efekty.

Podczas ostatniej części konferencji debatowano o przyszłości zawodu prawnika, a szczególnie o możliwości standaryzacji usług prawnych a półce usług prawnych „szytych na miarę”, oczekiwań klientów biznesowych, o postępie technologicznym, który odsłania kolejne obszary. Ciekawe wypowiedzi przedstawicieli dużych zespołów (r.pr. Jarosław Bieroński, r.pr. Dariusz Oleszczuk) oraz mniejszych (r.pr. Łukasz Mróz) pozwoliły konkludować, że obecnie prawnik musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami – przede wszystkim godzić pracę merytoryczną z biznesowym i innowacyjnym prowadzeniem kancelarii.

Konferencja nowoczesnych i otwartych na nowe rozwiązania prawników była doskonałą okazją do wymiany opinii i doświadczeń. Podczas Innovative Lawyers’ Conference uczestnicy mogli zdobyć wiedzę dotyczącą umiejętnego budowania marki kancelarii w mediach społecznościowych, usłyszeć, czym Klienci kierują się przy wyborze kancelarii, a także jak skorzystać z nowych technologii, by przyczyniły się one do poprawy jakości świadczonych usług, ale też były przede wszystkim przydatne w zarządzaniu kancelarią.

facebook_page_plugin

MP nr 17a04

Najnowsze wydanie
już dostępne

Zobacz najnowsze wydanie

Wydawca

adwokaturaizba adwokacka

Newsletter

Bądź na bieżąco! Zapisz się do naszego newslettera!

Facebook issuu  Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 Młoda Palestra. Projekt i wykonanie: Hedea.pl